Osnivač IT support-a, svoje iskustvo od 18 godina u bankarstvu, bankarskim procesima, razvoju softvera za različite platforme, integracijama softvera, migracijama sistema, projektovanju arhitektura sistema, rad sa bazama, različitim razvojnim okruženjima itd, želi iskoristiti za formiranje novog Društva za podršku Bankama.
U tu svrhu osniva Društvo IT support d.o.o. Sarajevo 31.01.2023 godine. U želji da ponudi Bankama podršku u dijelu rješavanja novih izazova koji se nameću razvojem proizvoda, digitalizacije banaka, ispunjavanja novih regulatornih zahtjeva, kao i nalaženja odgovora na tehnološko usavršavanje..
01.08.2025 :: PERS sistem - sistem za mjerenje učinka
U svrhu unapređenja kvalitet rada i osiguranja bolje transparentnosti poslovnih procesa, za našeg klijenta smo projektovali i izgradili sistem za mjerenje performansi, odnosno učinka uposlenih i organizacionih jedinica.
Sistem omogućava:
Naša vizija je stvoriti alat koji će svim zaposlenicima/klijentima dati jasniji uvid u rezultate rada, a menadžmentu olakšati strateško planiranje i postavljanje ciljeva.
30.04.2025 :: Digitalizacija amanetne knjige
Još jedan projekat uspješno završen izrade rješenja za digitalizaciju amanetnih knjiga. Prema dostupnim informacijama, ovakvo rješenje do sada nije bilo implementirano na tržištu i predstavlja značajan iskorak u procesu digitalizacije bankarskog poslovanja u Bosni i Hercegovini.
Sistem podržava:
Ispred IT support-a se zahvaljujemo svim učesnicima u projektu
31.03.2025 :: IT Support d.o.o. ocjenjen sa AA+ bonitetnim rejtingom od strane CompanyWall-a
Kompanija IT Support d.o.o. ponosno objavljuje da je prepoznata kao bonitetno pouzdano preduzeće s tim što je od strane renomirane bonitetne kuće CompanyWall ocijenjen rejtingom AA+.
Ovaj prestižni rejting potvrđuje da IT Support d.o.o. posluje stabilno, odgovorno i transparentno, te da se ubraja među najrjeđe kompanije u Bosni i Hercegovini koje ispunjavaju stroge kriterije finansijske stabilnosti i pouzdanosti u poslovanju.
Bonitetni certifikat AA+ izdaje se isključivo preduzećima koja posluju iznad prosječno u svim ključnim segmentima – likvidnosti, solventnosti, profitabilnosti i urednosti u ispunjavanju obaveza prema partnerima i državi.
Ovaj rejting nam je potvrda da su naš trud, profesionalizam i posvećenost klijentima prepoznati i mjerljivi kroz objektivne finansijske pokazatelje. Nastavićemo graditi povjerenje i kvalitet u svim segmentima poslovanja, izjavio je Nedžad Džananović, direktor kompanije IT Support d.o.o.
Kompanija IT Support d.o.o. već treću godinu uspješno pruža IT podršku, implementira napredna softverska rješenja i pomaže klijentima u digitalnoj transformaciji poslovanja. Dobijeni AA+ bonitetni rejting dodatno potvrđuje njenu poziciju kao pouzdanog i stabilnog partnera na tržištu.
10.02.2025 :: Praćenje blagajničkog maksimuma
Projekt se fokusira na rješavanje ključnih izazova vezanih za upravljanje gotovinskim tokovima u bankama:
- Kao izazov potrebno je osigurati preciznu evidenciju i kontrolu blagajničkog
maksimuma po svakoj poslovnici, u skladu sa zahtjevima i internim limitima.
- Drugi izazov je svakako dinamika promjena blagajničkog stanja, jer se gotovina stalno mijenja
usljed uplata i isplata.
- Takođe neophodno je razviti mehanizam za pravovremeno otkrivanje prekoračenja limita i
generisanje upozorenja, čime se jača sigurnost i omogućava adekvatan nadzor.
- Kao sljedeći izazov se postavlja zadatak za transparentno izvještavanje koje će služiti i
internoj kontroli i osiguravajućim društvima, uz historijski pregled kretanja blagajničkog stanja.
- Zadnji izazov je integracija sa postojećim sistemima banke, kako bi se osigurala dosljednost
podataka i olakšala implementacija rješenja.
Ovi izazovi postavljaju temelje za razvoj sistema koji će unaprijediti sigurnost, transparentnost i
usklađenost poslovanja banke.
01.10.2023 :: EWS sistem
Ponosni smo da za našeg klijenta radimo na razvoju EWS sistema. EWS (eng. Early Warning System) je sistem za upozoravanje na potencijalne rizike ili opasnosti, kako bi se poduzele odgovarajuće mjere i smanjili negativni uticaji.
Ključna komponenta EWS sistema je prikupljanje podataka i analiza istih. Ova analiza se bazira na trendovima, odstupanjima od očekivanih vrijednosti koja se prevodi u signale ili upozorenja.
Na osnovu dobivenih signala, korisnik preduzima akcije smanjenja mogućih posljedica.
Sistem pomaže u bržem reagovanju na potencijalne prijetnje.
IT support d.o.o. Sarajevo, Društvo za informatičke usluge i trgovinu d.o.o. Sarajevo